Hiasan Dalaman Moden Futuristik Oleh Geometrix (Lakaran Artis)

Sesiapa yang suka dengan konsep moden dan futuristik, hiasan dalaman oleh Geometrix ini mungkin kena dengan jiwa dan citarasa mereka. Sebelum ini pon aku ada kongsikan sentuhan hiasan oleh Geometrix. Tapi untuk apartment futuristik kali ini, Geometrix masih belum merealisasikannya dalam bentuk realiti, cuma masih dalam bentuk lakaran artis je. Jadi rasanya kalau sesiapa yang baru beli apartment kosong dan bercitarasa moden futuristik tu bolehlah kot cuba-cuba hubungi Geometrix ni. Manatau pasukan diorang berminat nak curahkan sentuhan kreatif diorang di Malaysia plak. Silap-silap diorang tak kenakan cas sebab nak promosikan idea hiasan dalaman diorang kat orang Malaysia plak. Huhu.